Moje auto zawsze zadbane!

Moje Auto Virage Kable rozruchowe

$image['alt']
$image['alt']
$image['alt']

Moje Auto Virage Kable rozruchowe

Ocena

0

Typ

KTM

Zalety

  • Rano Twój samochód już nieraz „nie zapalił”?
  • Czy zdarzyło Ci się, że w trakcie wyjazdu nie mogłeś uruchomić auta?
  • Chcesz się dobrze przygotować na nadejście zimy?

Opis produktu


Kable rozruchowe Moje Auto Virage pozwalają na rozruch silnika w samochodach osobowych oraz dostawczych (w zależności od modelu) z rozładowanym akumulatorem, przy pomocy prądu pobieranego z akumulatora innego pojazdu. W ofercie Moje Auto Virage znajdują się kable o różnej mocy i długości. Koniecznie wybierz taki model, który będzie odpowiedni dla Twojego silnika. Pamiętaj też o prawidłowej kolejności podłączania przewodów.

 Kable rozruchowe Moje Auto Virage dostępne są w 3 wariantach:

  • Kable rozruchowe 200 2 m. Długość: 2 m. Przeznaczone do samochodów osobowych. Do uruchamiania silników o max pojemności 1500 cm3.
  • Kable rozruchowe 400 2,5 m. Długość: 2,5 m. Przeznaczone do samochodów osobowych. Do uruchamiania silników o max pojemności 2500 cm3.  
  • Kable rozruchowe 600 4 m. Długość: 4 m. Przeznaczone do samochodów osobowych i dostawczych. Do uruchamiania silników o max pojemności 3000 cm3.

 Instrukcja użycia

  1. Ustaw pojazdy tak, aby się nie stykały.
  2. Wyłącz wszystkie odbiorniki prądu.
  3. Dźwignie skrzyni biegów w obu pojazdach powinny być ustawione w pozycji „luz”.
  4. Podłącz czerwony zacisk do plusowych (+) klem w obu akumulatorach (w pierwszej kolejności do akumulatora uruchamianego pojazdu, a następnie do akumulatora pomocniczego).
  5. Podłącz czarny zacisk do minusowych (-) klem w obu akumulatorach (w pierwszej kolejności do akumulatora pomocniczego, a następnie do uruchamianego).
  6. Sprawdź, czy żaden z przewodów nie dotyka elementów silnika będących w ruchu.
  7. Uruchom rozrusznik pojazdu z rozładowanym akumulatorem. Nie należy używać przewodów dłużej niż 10-15 sekund do rozruchu silnika.
  8. Poczekaj ok. 1 minuty i spróbuj ponownie. Jeżeli rozruch się nie powiódł, możliwe, że nastąpiło mechaniczne lub elektryczne uszkodzenie silnika.
  9. Po udanym rozruchu, przy pracujących silnikach, usuń zaciski, odwracając procedurę poprzez zdjęcie minusowego (-) zacisku w pierwszej kolejności.

Parametry przewodów rozruchowych muszą być proporcjonalne do ilości prądu pobieranego przez rozrusznik akumulatora. Izolacja przewodów nie może być uszkodzona.

Porady


tip

Dowiedz się, jak prawidłowo używać kabli rozruchowych. Dlaczego warto je mieć w samochodzie nie tylko zimą? O tym piszemy na blogu.

tip

Zimowe rozterki kierowców nie dotyczą jedynie uruchamiania pojazdu. Zdarza się jeszcze przepalony bezpiecznik i przebita opona. U nas znajdziesz „leki” na te dolegliwości – zestaw bezpieczników, zestaw naprawczy i wiele innych!

Opinie


Napisz opinię

Twoja ocena

Szybki kontakt


Newsletter

Informacje o nowościach, porady, inicjatywy. Bądź na bieżąco!

Zapisz się

Formularz kontaktowy

Masz pytania? My mamy odpowiedzi!

Napisz do nas

Uwaga!

Przeglądarka internetowa, z której korzystasz jest przestarzała, przez co strona nie będzie wyświetlać się w prawidłowy sposób.

Wymagana zmiana przeglądarki na np.: Chrome, Firefox, Opera