O marce Moje Auto

 

MOJE AUTO to:

  • ponad 80 produktów pod główną nazwą marki - MOJE AUTO - z kategorii: kosmetyka samochodowa do całorocznej pielęgnacji samochodu, w tym zimowej ochrony
  • płyny do chłodnic samochodowych pod nazwą Moje Auto MOBILER
  • ściereczki samochodowe Moje Auto SOFTI
  • akcesoria samochodowe Moje Auto VIRAGE
  • zapachy samochodowe w woreczkach Moje Auto INSENTI

produkty Moje Auto

 

Historia, fakty, ciekawostki...

2004

Debiut rynkowy marki Moje Auto
Moje Auto zadebiutowało z sukcesem na rynku polskim w roku 2004. Na rynek wprowadzone zostały wówczas preparaty do czyszczenia kokpitu, sześć podstawowych produktów do pielęgnacji samochodu, w tym szampon z woskiem do mycia karoserii. Wprowadzeniu marki na rynek towarzyszyło silne wsparcie marketingowe - twarzą marki była Martyna Wojciechowska - znana dziennikarka motoryzacyjna, która budowała wizerunek linii w kampanii
reklamowej „Moje Auto. Moja Pasja”, testując produkty Moje Auto, firmując ich opakowania swoim wizerunkiem i podpisem.

2005-2006

W ofercie pojawiają się kolejne produkty, w tym w opakowaniach typu „atomizer”. Na pozycję lidera marki wychodzi Szampon z woskiem. Jakość preparatów z linii Moje Auto jest stale potwierdzana w testach produktów w najpopularniejszych tygodnikach motoryzacyjnych w Polsce, m.in. Motor i Auto Świat.

2007

To czas wykorzystywania przez marketerów najnowszych osiągnięć, wówczas bardzo przełomowej, nanotechnologii. W rodzinie produktów Moje Auto pojawia się submarka: NANO SILVER - kategoria preparatów do pielęgnacji samochodu, posiadających w swych warstwach ochronnych nanodrobiny srebra i inne nanokomponenty o silnych właściwościach antybakteryjnych, antygrzybicznych i antystatycznych. 
W tymże roku linia Moje Auto zdobywa prestiżowe wyróżnienie „Lider Rynku” w kategorii chemii samochodowej w Polsce.

2008

Znacząca zmiana wizualna w szacie graficznej opakowań i etykiet - celem wyróżnienia linii na półce detalicznej. Kolorami wyróżniającymi opakowania preparatów Moje Auto stają się: pomarańczowy i czarny. W tym roku pojawia się również nowa subkategoria: SOFTI - podręczne ściereczki do szybkiej pielęgnacji samochodu.

2009

To okres dynamicznego wzrostu rynkowego marki - produkty są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży w Polsce. Marka Moje Auto poszerza się również o produkty do ochrony silnika i chłodnic samochodowych.

2010

Do rodziny produktów Moje Auto wchodzą produkty specjalistyczne: uszczelniacz i odkamieniacz chłodnicy, płukanka silnika.

2011

Wprowadzenie na rynek własnego płynu do chłodnic samochodowych Moje Auto MOBILER LongLife w postaci: gotowej do użycia oraz koncentratu. Obecnie dostępny w kolorze zielonym i czerwonym.

2012

Relaunch preparatów do czyszczenia deski rozdzielczej - popularnych „kokpitów” Moje Auto - wyprodukowanych w oparciu o nową formulację - BEZ ROZPUSZCZALNIKÓW, gwarantującą bezpieczeństwo stosowania, lepsze walory użytkowe preparatów, w opakowaniach posiadających dozownik, umożliwiający precyzyjne nanoszenie preparatu - bez rozprysków. Do oferty wprowadzonych zostaje kilka, ważnych dla rozwoju marki, produktów - CleanAir bezobsługowy odświeżacz klimatyzacji i nawiewów.

2013 - 2017

To okres intensywnego rozwoju marki i wzbogacania oferty Moje Auto o kolejne produkty - pojawiają się preparaty do zaawansowanej pielęgnacji opon, karoserii, kokpitu, tapicerki, szyb oraz układu klimatyzacji i wentylacji.
W 2013 roku marka Moje Auto zyskuje również ambasadora w osobie Kajetana Kajetanowicza - obecnie już czterokrotnego Mistrza Polski (2010-2013) oraz dwukrotnego Mistrza Europy (2015-2016) w rajdach samochodowych. Kajto pozostaje twarzą marki po dziś dzień, rekomendując ich użycie na opakowaniach.
W tym okresie Rodzina produktów Moje Auto poszerza się o nowe kategorie produktów - w 2013 roku o akcesoria samochodowe pod nazwą Moje Auto VIRAGE, obejmujących ponad 120 produktów, zgrupowanych w 6 kategoriach: żarówki, wycieraczki, sezon, bezpieczeństwo, narzędzia, akcesoria; oraz w 2017 roku - o woreczki zapachowe pod nazwą Moje Auto INSENTI.